En daar was ik alweer. [img]wink.gif[/img] Weet iemand een goede plek om de auto te parkeren? In of vlakbij Utrecht?
Printable View
En daar was ik alweer. [img]wink.gif[/img] Weet iemand een goede plek om de auto te parkeren? In of vlakbij Utrecht?
Volgens mij ontbreken er toch nog aardig wat stamgasten van het MB op de M&G-lijst. Jammer... want voor mij is dit d? uitgelezen kans dit jaar nog wat bekende namen/gezichten te zien. Last minute boeking, anyone? [img]smile.gif[/img]
Pee
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Dutch Spawn:
Weet iemand een goede plek om de auto te parkeren? In of vlakbij Utrecht?</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Aannemende dat jullie weer op CS samenkomen kun je denk het beste parkeren in de parkeergarage aan de achterkant van het station, ik geloof dat dat PG Jaarbeursplein is. Die is nog het goedkoopst.
Beter nog zou je ??n van die omliggende wijken (b.v. Lombok) in kunnen duiken en daar gratis parkeren maar dat is ver lopen en ik kan niet uitleggen hoe je dat het beste kunt aanpakken.
Veel plezier zaterdag.
Ja, daar komen we samen, dus misschien dat dat een idee is. Iemand die uit de buurt komt een idee? Of een garage bij huis? [img]wink.gif[/img]
ALS ik toch kan komen weet ik dat op zn vroegst pas donderdag...maar waarschijnlijk pas een vrijdag [img]biggrin.gif[/img]
dat wordt pas last minute [img]smile.gif[/img]
Indisch? Nog nooit op. Nou ja, als er maar geen rijst bij zit... [img]smile.gif[/img]
Ik ga trouwens waarschijnlijk niet mee naar de film. Om dit gehucht (mijnsheerenland, mijn woonplaats) nog te kunnen bereiken moet ik uiterlijk de bus van 11.15 in Rotterdam hebben. Aangezien we om 18.00 eten zal het wel te laat worden met de film. Als mijn pa thuis was geweest was het geen probleem geweest, want die had me wel opgehaald vanuit Rotterdam, maar aangezien hij er niet is, moet ik wel eerder...
Mzzls,
Peter
Ter lering ende vermaeck: ik neem de trein die volgens de dienstregeling om 12:46 Utrecht binnen komt tuffen. Helaas, helaas... de NS geven op hun site de volgende waarschuwing: Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen Den Haag Centraal en Utrecht Centraal. En zoals het de NS betaamt, klopt de detailinformatie niet met deze beangstigende melding. De detailinformatie rept namelijk niet over het traject Utrecht-Den Haag en heeft bovendien betrekking op zondag de 28e! Sorry, hoor, ik moet even mijn broek weer ophijsen.
Hoe dan ook, hebben we voor dit soort onvoorziene vertragingen aan een mobiel netwerk? Of blijft de harde kern minimaal een uur bij de BK wachten? [img]wink.gif[/img]
Pee
<font color="#cc6600" size="1">[ July 24, 2002 02:25 PM: Message edited by: PeeDeBee ]</font>
Dat mobiele netwerk is er zeker, anders blijft er gewoon 1 wachten op Utrecht Centraal.
Komt helemaal in orde [img]smile.gif[/img]
Ik heb een trerige mededeling, ik kan pas rond een uur of ??n (op z'n vroegst) in Utrecht zijn. Ik weet niet precies hoe laat ik dan in het centrum ben, aangezien ik geen flauw benul heb van waar ik goed kan parkeren en hoe ik van daar af in het centrum kom, maar dat zien we dan wel.
Moet eerst nog werken, vandaar. Is de film nu al bekend? Is '40 days, 40 nights' niet wat?
Update:
Totaal veertien bezoekers, waarvan er zeven of acht ook mee naar de film gaan.
Mooi aantal, alleen is het opvallend dat we voor het eerst sinds MaG1 zonder dames op Utrecht CS zullen staan. Doen we toch wat fout!